Tuesday, May 23, 2017

SEKADAR PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Antara contoh Tok Bah tak berapa nak layan. Adakalanya instinct mengatakan perlu menjawab acuh tidak acuh. Selera besar. Nak item murah. Agak-agaklah berapa kos untuk ikatan handmade silver sekarang? Ramai yang whatsapp, mesej dan pm sebegini. 

Begitu juga yang berjanji. Dia punya 'hari ini' tu dah nak dekat sebulan. Bahkan ada yang lebih setahun. Kerana spesis sebeginilah Tok Bah menetapkan syarat 'TEMPAHAN DIBUAT SELEPAS PEMBAYARAN'. Tak boleh follow syarat Tok Bah. Berambus. 

Untuk golongan sebegini. Bodoh tu dah boleh simpan dalam poket rasanya. Bagi pada anak cucu pula. Kalau tidak mahu turunkan pada anak cucu. Masa jimak mohon pakai kondom. Simple.

Begitu juga yang banyak bertanya. Berurusan sama sekali tidak. Juga yang kalut nak bercerita hal itu ini. Usahlah bazirkan masa Tok Bah dengan cerita dan soalan merapu kalian. Semak.

Masih banyak lagi yang belum Tok Bah screenshot. Tu pun belum masuk orang yang bajet kaya nak beli item juta-juta. Dialog dan skrip sebegitu sudah basi sebenarnya bagi Tok Bah. Basi.

Dua nombor pilihan ini Tok Bah ucapkan tahniah. Kerana bukanlah mudah untuk kalian berada di wall Tok Bah. Tahun lalu ada seorang jika sahabat masih ingat. Seorang anggota tentera. Beliau terpilih untuk berada di fb, instagram dan blog Tok Bah. Hanya kerana kebodohannya.

Yang benar,
Tok Bah



No comments:

Post a Comment