Monday, July 4, 2016

LARAK SALAH & TERAS LARAK SALAH

Assalamualaikum dan selamat sejahtera Tok Bah ucapkan kepada sahabat2 sekalian. Semoga baik2 sentiasa hendaknya. Insyaallah

LARAK SALAH JANTAN, LARAK SALAH BETINA, & TERAS LARAK SALAH

Larak Salah dan Teras Larak Salah merupakan suatu item yang menjadi buruan. Baik bagi yang ingin mengambil fadhilatnya, mahupun dikeranakan keunikannya.

Maka adalah seizin dari kehendakNya. Khasiat ampuhnya yang menjadi asbab ikhtiar pemakaian diri. Bahawa ia melembutkan hati manusia, pematah dan pembalik sihir (atas batang tubuh yang berniat), serta padanya ikhtiar pelimun diri dan selisih marabahaya. Serta pelbagai hikmah dan hikmat mengikut halnya pengajian masing2.

Demikian pulalah halnya keajaiban ciptaan Ilahi. Atasnya Teras Larak Salah, kerana umum ketahui akannya adalah pohon yang tidak berteras dan lembut. Beruntunglah sesiapa yang memilikinya dek kerana kesukaran untuk menemuinya. Apatah lagi memilikinya.

Amatlah berbesar hati Tok Bah untuk memaharkan ketiga2 item ini. Baik samada sebentuk atau ketiganya sekali.

Adalah pula mengikut halnya pengajian Tok Bah, adalah terlebih ampuh fadhilatnya jika ketiganya dijadikan pemakaian diri. Yakni Larak Salah Jantan, Betina dan Teras Larak Salah. Wallahualam

Whatsapp : 0136278789

No comments:

Post a Comment